4/26/2009

Morning picked Strawberry Shortcake

Fresh strawberries are abundant right now and they are delicious. For the cream, I used about equal amont of heavy cream and mascarpone for the thicker texture.

2 comments:

  1. これ、とってもおいしかったです!!!スコットと、これだったら毎日食べられるねと言ってました。もちろん、残ってたショートケーキも昨日の夜のデザートで食べちゃいましたよー。

    エドナちゃん、見っけ。

    ReplyDelete
  2. Kaeちゃん、
    コメント残すのにわざわざユーザー登録してくれたみたいね??ありがとう!
    こちらこそごちそうさまでした。Scottさんのリブ最高でした!

    ReplyDelete